၁။“ေယာကၡမ
ႀကီးဆူလို႔ ဆဲxxxအိမ္ခြဲ ပါလို႔ ေဆာက္ ရေအာင္ဗ်xxx မဲဇာဆို ေရႊလီထဲxxx
မဲဇာဆုိ ေရႊလီထဲမွာxxx (၀ါးတြဲခဲ့ ပ်ဳိတို႔ေမာင္ေရxxx ၀ါးတြဲခဲ့ ပ်ဳိတို႔
ေမာင္ေရxxx တစ္ေဆာင္ ႏွစ္ေဆာင္
က်ယ္က်ယ္ ေဆာက္မွxxx သံုးေဆာင္ ေလးေဆာင္က်ယ္ က်ယ္ ေဆာက္မွxxx ေနေလာက္မယ္xxx ပ်ဳိ႕သက္ထားရယ္xxx အလုိ ဗ်ာxxx
သားေတြကမ်ားxxxသား xxxေတြကမ်ားxxxမ်ား” ဘြား ရင္ေငြရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ
ဒီစာသား ေတြက တစ္မနက္လံုး ကိုစြဲေနတာ။ မနက္က ဘုရားရွိခုိး ေတာ့လည္း အဲဒီစာသားေတြက အာ႐ံုမွာ လာကပ္ လို႔ ေခါင္းေလး အသာယမ္း၊ မ်က္လံုး ေလးစံုမွိတ္၊
ဦးသံုး ႀကိမ္ခ်ၿပီး ဘုရားစာကို အစက ေနျပန္ၿပီး ရွိခိုး ရေသးတာ။ အိမ္ကို
ဆြမ္းခံ ႂကြလာတဲ့ ကိုယ္ေတာ္ ေလးေတြကို ၾကည့္ၿပီး ေတာ့လည္း “ေယာကၡမ
ႀကီးဆူလို႔ဆဲ xxxအိမ္ခြဲ ပါလို႔ ေဆာက္ရ ေအာင္ဗ်” က ေပၚလာ ခ်င္ေသးတာ။
တကယ္ ဆုိရင္ ဒီတစ္ မနက္လံုး လို႔ေျပာရင္ေတာင္ မလံုေလာက္ ခ်င္ပါဘူး။ မေန႔
ကတည္းက။ ဟုတ္တယ္။ ရြာကေန အလွဴဖိတ္ လိုက္တဲ့ ဖိတ္စာ အိမ္ကို ေရာက္လာတဲ့
မေန႔ ကတည္းက အဲဒီစာသား ေတြက အလုိလုိ ကို ဘြားရင္ေငြရဲ႕ စိတ္ထဲကို အစီအရီ
ေရာက္လာ ေတာ့တာ။ အံ့လည္း အံ့ၾသပါတယ္။ ေမ့ထား ခဲ့တာလည္း ၾကာပါၿပီ။
ဘြားရင္ေငြတို႔ ခပ္ငယ္ငယ္ အပ်ဳိဘ၀က ရြာဘက္ေတြမွာ အလွဴပြဲေတြ က်င္းပ
ေလတုိင္း ၾကားေနရတဲ့ အသံေတြေလ။ အခု ဘြားရင္ေငြ အသက္ေတာ္ ၈၀
ေက်ာ္ခဲ့ၿပီဆိုေတာ့ ဒီအသံ ေတြၾကား ခဲ့ၾကံဳခဲ့ရတာ ၾကာပဲ ၾကာလွေပါ့။
ဘြားရင္ေငြ ရန္ကုန္ကို ေရာက္ၿပီး အိမ္ေထာင္ မက်ခင္ ကတည္းကေလ။
အဲလို
ရင္းႏွီး ဖူးတဲ့ အသံေတြကို ဘြားရင္ ေငြျပန္ၿပီး ၾကားဖုိ႔က အေၾကာင္းက
ဖန္လာတာ။ ရြာက ဘြားရင္ေငြရဲ႕ ညီမ အငယ္ဆံုးရဲ႕ေျမးေတြ ရွင္ျပဳပြဲတဲ့။
ဘြားရင္ေငြကို မျဖစ္ မေနလာခဲ့ပါတဲ့။ ရြာမွာ ဘြားရင္ေငြရဲ႕ ညီမကေတာ့
မရွိေတာ့ ပါဘူး။ သူ႔ရဲ႕မ်ဳိးဆက္ ေတြက လုပ္တဲ့ အလွဴပြဲ ဆုိေတာ့ ဒီတစ္ပြဲ
ေတာ့ ဘြားရင္ေငြက မျဖစ္မေနကို သြားရေတာ့မွာ။
တကယ္ ဆုိရင္ေတာ့
ဘြားရင္ ေငြလည္း ရြာကို ခဏ တစ္ျဖဳတ္ ျဖစ္ျဖစ္ သြားခ်င္ ခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ။
ဘြားရင္ေငြက ရြာကေလးရဲ႕အလယ္တန္း ေက်ာင္းမွာ ၇ တန္းေအာင္၊ ရန္ကုန္ ေရာက္
မူလတန္း ဆရာမ လုပ္ၿပီး အိမ္ေထာင္ က်သြားလိုက္ တာေလ။ ဒီၾကားထဲမွာ ရြာကို
သံုးႏွစ္ တစ္ႀကိမ္၊ ငါးႏွစ္ တစ္ႀကိမ္ ႀကိဳးၾကား၊ ႀကိဳးၾကား ဆုိသလုိ
ေရာက္ခဲ့ ေသးေပမဲ့ အခုလို အလွဴပြဲ ကေတာ့ တစ္ခါမွကို မၾကံဳ ေတာ့တာ။ ဇာတိခ်က္
ျမႇဳပ္ကို ဒီတစ္ႀကိမ္ ျပန္ျခင္း ဟာ ေနာက္ဆံုး အႀကိမ္လည္း ျဖစ္ေန
ႏိုင္တာပဲ။ အဲဒီေနာက္ဆံုး အႀကိမ္ဟာ အလွဴပြဲႀကီး ျဖစ္ေနတာမုိ႔ အလွဴပြဲ ထဲမွာ
ဘြားရင္ ေငြလည္း အလွဴပါ ေအာင္ လုပ္ရမယ္။ ၿပီးေတာ့ ရြာကို တစ္ခါမွ
မေရာက္ဖူး တဲ့ ဘြားရင္ေငြရဲ႕ ေျမးေတြ၊ ေတာရြာေတြရဲ႕ အလွဴပြဲဆိုတာ ကို
မၾကံဳဖူးတဲ့ ဘြားရင္ေငြရဲ႕ ေျမးေတြ အတြက္လည္း ဒီခရီး ဟာ ရင္ခုန္ စရာ
ျဖစ္ေနမွာပဲ ေပါ့။
၂။ “ဘြား ဒီေန႔ ဘြား ၾကည့္ရတာ ေပါ့ပါး
လြတ္လပ္ ေနသလားလို႔။ ပါးစပ္က လည္း တစ္ေဆာင္ ႏွစ္ေဆာင္ က်ယ္က်ယ္
ေဆာက္ေနလုိက္ တာ အေဆာင္ ေတြေတာင္ ဘယ္ႏွေဆာင္ ရေနၿပီလဲ ဘြားရဲ႕” “ဟဲ့
အဲဒါက ေျမးတုိ႔ ရြာေရာက္ရင္ ၾကံဳရ၊ ၾကား ရမဲ့ အသံေတြေလ။ ဘြားက အခု ကတည္းက
ဆုိျပေနရ တာ။ ေနဦး ေျမးတို႔ ရြာကို လိုက္မွာ စုစုေပါင္း ဘယ္ႏွေယာက္လဲ” “သား စည္သူရယ္၊ ဆန္းထြဋ္၊ ဘုိဘုိ၊ ျပည့္ျပည့္၊ သိမ့္သိမ့္၊ ပံု႔ပံု႔ အင္း အနည္း ဆံုး ဘြားေျမး ေျခာက္ေယာက္ ေတာင္ပါမွာေနာ္”
“ေအး ပါတာက အေရး မႀကီးဘူး။ ဘြားကလည္း ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ေျမးေတြ အားလံုး ကို
ေခၚသြား ခ်င္တာ။ စင္ကာပူကို ေရာက္ေနတဲ့ ေျမး၊ ဂ်ပန္မွာ ေရာက္ေနတဲ့ ေျမး၊
သေဘၤာတက္ ေနတဲ့ ေျမးေတြပါ ေခၚခဲ့ခ်င္တာ။ ဘြားနဲ႔ ေနာက္တစ္ေခါက္ ရြာကို
သြားဖို႔ဆုိတာ မလြယ္ ဘူးေလ။ ငါ့ေျမးတုိ႔က ရြာကုိ ေရာက္ဖူး တယ္ဆုိေပမဲ့ ရြာ
အလွဴပြဲ ဆုိတာကို ၾကံဳဖူးတာ မဟုတ္ဘူး။ ေျမးတို႔ အသက္ ေတြလည္း ၂၀ ေတာင္ေက်ာ္
တဲ့သူက ေက်ာ္ေနၿပီ။ ၿပီးေတာ့ ရြာေရာက္ရင္ ဘြား တုိ႔မ်ဳိးေတြ ဘယ္ေလာက္ထိ
ျမင့္ျမတ္ ၾကတယ္ စည္းလံုး ၾကတယ္ ဆုိတာလည္း ဘြား က သိေစခ်င္ ေသးတာ”
“ဟား ဟား ငါတုိ႔ မ်ဳိးက ရဲေဘာ္ သံုးက်ိပ္၀င္ ဗုိလ္ဇင္ေယာ္ မ်ဳိးႏြယ္ ဆုိတာ
ကို ေျပာဦး မလို႔လား ဘြားရဲ႕။ သားေတာ့ ဘြားနဲ႔အတူ ေနတာ မို႔ ဘြားေျပာျပ
ေနလုိ႔ အလြတ္ ရေနၿပီ။ ရန္ကင္းက ဘြား ေျမးေတြ လာမွ ဘြားဆက္ ေျပာေတာ့ ဟီးဟီး”
ေျမးျဖစ္သူ စည္သူက ေျပာရင္း ဆိုရင္း ဘြားရင္ေငြ နားက ထြက္သြားတယ္။ သူ
ေျပာတာလည္း ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္သား။ စည္သူက ဘြား ရင္ေငြနဲ႔ အတူတူ ေနတာမို႔
ဘြားရင္ေငြ အေၾကာင္းက ေနာေက် ေအာင္သိၿပီးသား။ ဘြားရင္ေငြက သားခ်ည္းပဲ
ငါးေယာက္ ေတာင္ရွိတာ။ အဲဒီအထဲက အငယ္ဆံုးသား ရဲ႕အိမ္မွာ ေနတာ။ စည္သူ ဆိုတာက
ဘြားရင္ေငြသား အငယ္ဆံုးက ေမြးတာေလ။ အျခားသား ေတြဆုိတာက လည္း ဘြားရင္ေငြနဲ႔
အေ၀း ႀကီးမွာရွိ ေနၾကတာရယ္ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘြား ရင္ေငြက တာေမြမွာ။ သူတုိ႔
ထဲက တာေမြမွာ ေနတဲ့သူ ရွိေသးသလို ရန္ကင္း၊ ေက်ာက္ေျမာင္း ဒီေလာက္ပါ ပဲ။
အေ၀းဆံုး ဆုိလုိ႔ ေတာင္ ဥကၠလာ ကတစ္ေယာက္ လို႔ပဲ ေျပာရမွာ။ အခုသြားမဲ့ အလွဴ က
ဗုိလ္ဇင္ေယာ္ ညီမ အငယ္ ဆံုးရဲ႕ေျမးေတြ အလွဴ။ အခု သြားမွာက ရန္ကုန္တုိင္း၊
ခရမ္း ၿမိဳ႕နယ္ထဲက ေအးရြာဆုိ တဲ့ ဗိုလ္ဇင္ေယာ္တုိ႔ ဘြားရင္ ေငြတို႔ရဲ႕ ဇာတိ
ခ်က္ျမႇဳပ္ရြာ။ ကဲ။ စဥ္းစားရင္း ျပံဳးရင္းက ဘြားရင္ေငြ တစ္စံုတစ္ခုကို
သတိရၿပီး လွမ္းေအာ္ေျပာ လုိက္တယ္။
“ေျမးစည္သူေရ ရြာ အလွဴကို
လုိက္ၾကမဲ့ ျပည့္ ျပည့္တုိ႔ သိမ့္သိမ့္ တုိ႔ကိုလည္း ေျပာထားဦးေနာ္။
ရြာေရာက္ ရင္ ေဘာင္းဘီ၊ စကတ္လံုး၀ မ၀တ္ရ။ တင္ေပၚ ရင္ဟုိက္ အက်ႌေတြ လံုး၀
မ၀တ္ရ။ ဘြားအမိန္႔လို႔။ ဒီေကာင္မ ေလးေတြက ရြကရြနဲ႔။ ဒီမွာပဲ ရြၾက။
ရြာမွာေတာ့ သြားမရြ ၾကနဲ႔လို႔။ ဘြားတို႔ အမ်ဳိးေတြ ၾကားမွာ ဘြား နာမည္ပ်က္
လို႔ ေတာ့ လံုး၀ မျဖစ္ဘူးလို႔။ ဟုတ္ၿပီလား”
၃။ ဘြားရင္ေငြ
အျမင္မွာ ေတာ့ ရြာကေလးမွာ လြန္ခဲ့တဲ့ ေနာက္ဆံုး တစ္ေခါက္ ေရာက္ စဥ္က
ရွိခဲ့တဲ့ ခေနာ္နီ ခေနာ္နဲ႔ အုတ္ခဲ လမ္းေလးေတြက ကြန္ကရိ လမ္းေတြျဖစ္၊
တခ်ဳိ႕ တခ်ဳိ႕ေသာ အိမ္ကေလးေတြ က အုတ္စီ တုိက္ကေလးေတြ ျဖစ္၊
အဲဒီအိမ္ေတြရဲ႕အေပၚမွာ စေလာင္းေလး တစ္ခုႏွစ္ခု ရွိတာကလြဲလို႔ ရြာကေလး ဟာ
မထူးျခားသြားပါဘူး။ က်ဳိးတုိး က်ဲတဲနဲ႔ ဟုိးနား တစ္အိမ္၊ ဒီနား တစ္အိမ္ျဖစ္
ေနတာက ဟိုအရင္က စည္ ကားမႈကိုေတာင္ မီမေနေတာ့ ဘူးလုိ႔ဆုိရမွာ။
ဟုတ္တယ္ေလ။ တစ္ ခ်ိန္က ေအးရြာဆုိတာ ခရမ္း ၿမိဳ႕နယ္ထဲမွာ လွ်မ္းလွ်မ္း
ေတာက္ပဲဟာ။ ခုနစ္တန္း ေအာင္႐ံုနဲ႔ မူလတန္းျပဆရာ ျဖစ္ၾကတဲ့ေခတ္မွာ အလယ္
တန္းေက်ာင္းရွိတဲ့ ဒီေအးရြာ ကေလးကေန ဆရာ၊ ဆရာမ ေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတာလည္း
လက္ခ်ဳိးေရလို႔ေတာင္ ရႏုိင္ မွာမဟုတ္။ ဘြားရင္ေငြ ေတာင္ ဒီရြာရဲ႕ အလယ္တန္း
ေက်ာင္းကေန ခုနစ္တန္း ေအာင္ခဲ့ၿပီး ဆရာမျဖစ္ခဲ့တာ ေလ။ ဘြားရင္ေငြရဲ႕အစ္ကုိ
ရဲေဘာ္သံုးက်ိပ္၀င္ ဗုိလ္ဇင္ ေယာ္ဆုိရင္လည္း ဒီရြာကေန ပဲ
အလယ္တန္းေအာင္ခဲ့ၿပီး သမုိင္းမွာ လွ်မ္းလွ်မ္း ေတာက္ခဲ့တာ။ “အဘြားနဲ႔
ေျမးေျခာက္ ေယာက္လံုးကုိ အိမ္မွာ ညစာ ထမင္း လာစားဖုိ႔ အေမက ဖိတ္ခိုင္း
လုိက္တယ္။ ညေန က်မွ တစ္ေခါက္ လာႀကိဳ မယ္။ သြားၿပီေနာ္ အဘြား”
“ဟဲ့
ဒါက ဘယ္သူ႔ သမီးတုံး” လို႔ ေမးအံ့ ဆဲဆဲ ဘြားရင္ေငြလည္း ေမးခ်ိန္မရ ဘဲ
ပါးစပ္ပဲပိတ္လိုက္ရ တယ္။ ေစာေစာကစကားကို ေျပာသြားတဲ့ ေကာင္မေလး က အသက္က
ရွိလွ ဆယ့္ငါး၊ ဆယ့္ေျခာက္လုိ႔ ထင္ရတာပဲ။ ေျပာခ်င္တာကို ေျပာၿပီး ဆိုင္ကယ္
ေပၚတက္၊ စက္ႏိႈး ၿပီး၊ ၀ူးခနဲ ထြက္သြား တာမို႔ ဘြားရင္ေငြမွာ ဘယ္သူ႔သမီး
ဘယ္၀ါ့ သမီးဆိုတာကို ေတာင္ ေမးခ်ိန္က မရလိုက္။ ဘယ္လုိ ကေလးမေလး
ပါလိမ့္ေနာ္။ ဘြားရင္ေငြတုိ႔က မနက္ ကေရာက္ကတည္းက ေနာက္တစ္ရက္
အလွဴလုပ္မဲ့ အလွဴ အိမ္ကိုပဲ တန္းၿပီး လာခဲ့ တာ။ ဘြားရင္ေငြနဲ႔ ေျမး
ေျခာက္ေယာက္ကို လုိက္ပို႔တဲ့ ဒ႐ိုင္ဘာ ကေတာ့ ကားယူၿပီး ျပန္သြားၿပီ။
ဘြားရင္ေငြတို႔ ရန္ကုန္ကို ျပန္ၾကမဲ့ ေနာက္ ၅ ရက္ေနမွ တစ္ေခါက္ လာႀကိဳ
မွာေလ။
“အဘြားေရ အဲဒါ ရြာ ထိပ္က အဘြား တူမရဲ႕ေျမး ေလ။ အဘြားကို
စကားေအး ေအးေဆးေဆး ေျပာမသြား ႏုိင္တာလည္း မေျပာနဲ႔ေလ။ သူက မအား ဘူးေလ
ဘြားရဲ႕။ ဒုိင္ ဒိုင္။ အဘြားေရ။ သူက ေဘာလံုးပြဲဒိုင္” “ဟမ္ ဘယ္လုိ”
“ဟုတ္တယ္ အဘြား ရဲ႕။ ေလာေလာဆယ္ ညက မန္ယူပြဲမွာ တစ္ရြာ လံုးေမာင္း
ေအာင္လို႔ ဒိုင္ညစ္ေနတာ အဘြားေရ။ သမီးတုိ႔ေတာင္ ေမာင္းေအာင္ တဲ့ထဲမွာ ပါ
လိုက္ေသး” ရြာက ေျမးျဖစ္သူတစ္ ေယာက္ရဲ႕စကားကို ဘြားရင္ ေငြ နားမလည္
ေတာ့တာနဲ႔ ပါးစပ္ပဲ ပိတ္ေန လုိက္ေတာ့ တယ္ေလ။ ေဘာလံုးပြဲတဲ့။ ေမာင္းေအာင္
တယ္တဲ့။ ဘာ ေတြလဲ။ မိန္းကေလး ေတြနဲ႔ ဘာဆုိင္လုိ႔လဲ။ ရန္ကုန္က ဘြားရင္ေငြ
ေျမးမေလးေတြ ဆီကေတာင္ မၾကားဘူးခဲ့တဲ့ စကားမုိ႔ ဘြားရင္ေငြစိတ္ထဲ
တစ္မ်ဳိးေလးေတာ့ ျဖစ္သြား သား။ အံမယ္ ဒီလိုေတာ့ လည္း ရြာကေလးက တုိး
တက္ေနသား။ ေန႔လယ္ကပဲ ၾကည့္ဦး။ ဘြားရင္ေငြရဲ႕ တူ ေတာ္သူ ႏွစ္ေယာက္က ဘြား
ရင္ေငြ မသိႏိုင္ဘူးအထင္နဲ႔ မလွမ္းမကမ္း ေလးမွာ ေျပာ ေနၾကတာ။
အေဖာ္(ကြန္ဒံုး)ကုိ ေတာင္ ေဆြးလြယ္၊ ပ်က္ လြယ္တဲ့ ကာဗာနဲ႔ လုပ္ရင္
ေကာင္းမယ္တဲ့။ အခုေတာ့ မႏွစ္က ေႏြရာသီ ဘုရားပြဲခင္း လုပ္ခဲ့တဲ့ လယ္ထဲမွာ၊
မုိးတြင္း လည္း ေရာက္ေရာ ကြန္ဒံုး အိတ္ ေလးေတြက ဟုိနားေပါ ေလာေပၚ၊ ဒီနား
ေပါေလာ ေပၚနဲ႔လုိက္ၿပီး ဆယ္ေနရတာ အေတာ္ ႐ုပ္ဆိုးသတဲ့။
အဲဒီစကားကို
ၾကားက တည္းက ဘြားရင္ေငြ စိတ္ထဲ ခုတုတုေတာ့ ျဖစ္သြားသား။ ဒီေလာက္ေတာင္
တုိးတက္ ေနသတဲ့လား။ ရြာကျဖင့္တုိး တက္မႈကို မ်က္စိနဲ႔ၾကည့္လို႔ မျမင္ႏိုင္
ေသးဘူး။ တုိးတက္ မႈအရင္းခံ ျပယုဂ္ေတြက ဟုိက ဒီက ၾကားခ်င္ ေနတယ္။ ေျပာမေျပာ
ခ်င္ေတာ့ပါဘူး။
၄။ အလွဴပြဲမွာ ေမာင္ရင္ ေလာင္း လွည့္တာကို
အလွဴ ေန႔မနက္မွ က်င္းပမယ္ ဆုိတာ ကိုေတာ့ ဘြားရင္ေငြ သေဘာ မေတြ႕ လွပါဘူး။
ဒါေပမဲ့ အလွဴ႕ရွင္ ကိုလည္း ဘြားရင္ေငြ အေနနဲ႔ ေျပာမေန ခ်င္ေတာ့ပါဘူး။
ဟိုးအရင္ တုန္းကဆုိရင္ အလွဴေန႔ အရင္ ေန႔ျဖစ္တဲ့ အလုပ္အကုိင္ေန႔ ဆိုတာ
ရယ္ကိုက သီးသန္႔ရွိ ေနတာ။ အဲဒီေန႔ ညေနပုိင္း ေမာင္ရင္ေလာင္း
လွည့္တာ ကို အလွဴပြဲ တစ္ခုမွာ အာ႐ံု အထား ရဆံုးပဲေလ။ ေမာင္ရင္
ေလာင္းလွည့္ပြဲ အတြက္ ကြမ္းေတာင္၊ ပန္းေတာင္ ကိုင္ဖို႔ အပ်ဳိေခ်ာ ေတြဆိုတာ
ကိုေတာင္ အမ်ဳိးေတာ္ေတာ္၊ မေတာ္ေတာ္ ဟိုဘက္ရြာ၊ ဒီ ဘက္ရြာ ေတြကေန တကန္ တက
ဖိတ္ထားရတာ။
“ဘြားေျပာေတာ့ ေမာင္ရင္ေလာင္း လွည့္တယ္ ဆိုတာကို
ဒီေန႔ လုပ္မွာဆုိ၊ မီးက ျမင္း ေတြၾကည့္ ခ်င္လုိ႔ ရွာေနတာ ေတြ႕လည္းေတြ႕ ဘူး။
ဘြားက ရွင္ေလာင္း လွည့္ရင္ ထဘီ ၀တ္ရမယ္ ဆုိလုိ႔ ခ်ိတ္ထဘီ ႀကီးကို မီး
၀တ္ထားရတာ၊ မီးလည္း တစ္ကိုယ္လံုး ယားေနၿပီ” လို႔ ေျပာလာတဲ့ ေျမး ျဖစ္သူ
ျပည့္ျပည့္ေလးကို ေတာင္ “ေမာင္ရင္ေလာင္းကို မနက္မွပဲ လွည့္ေတာ့မွာတဲ့။
ေျမးေနရခက္ရင္လည္း အဲဒီ ၀တ္စံုကို မနက္က်မွပဲ ၀တ္ ေတာ့။ သြား သြား
သြားခၽြတ္ ထားခ်ည္” လို႔ ဘြားရင္ေငြ ေျပာခဲ့ရ ေသးတာ။
ဒီၾကားထဲ
ေျမးေနာက္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္တဲ့ ဆန္းထြဋ္ က “ဘြားေရ ရန္ကုန္ မွာ ဘြားဆုိ
ျပေနတဲ့ တစ္ေဆာင္ ႏွစ္ေဆာင္ က်ယ္က်ယ္ ေဆာက္မဲ့ ဒိုး၀ုိင္း ေတြဆုိတာ လည္း
မလာေသး ပါလား” လို႔ ဘြားရင္ေငြကို ကပ္ၿပီး ေမးလာတာကို “ေမာင္ရင္ ေလာင္းက
မနက္မွ လွည့္မွာ မို႔ အဲဒါေတြက မနက္မွလာ လိမ့္မယ္” လို႔ ဘြားရင္ေငြက
တုိတုိတုတ္တုတ္ ေျဖပစ္ခဲ့ရ ေသးတာ။
ေမာင္ရင္ေလာင္းကို
ရြာေတာ္ရွင္ဆုိတဲ့ နတ္ကြန္း မွာျပၿပီးရင္ ရြာထဲကုိ ေမာင္ရင္ေလာင္းလွည့္။
ၿပီးရင္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို သြားၿပီး ဆံခ်လို႔ ေမာင္ရင္ ေလာင္းကို သကၤန္း
ဆီးၿပီး ကိုရင္ ျဖစ္ေစမယ္ေပါ့။ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေက်ာင္းနဲ႔ အိမ္နဲ႔က
သိပ္အေ၀းႀကီး မဟုတ္တာမို႔ ေမာင္ရင္ ေလာင္းေတြက ျမင္းနဲ႔ လွည့္။ လူေတြက
ေနာက္က လုိက္ ေလမည္ေပါ့။ “ဟဲ့ ေမာင္ရင္ေလာင္း ေတြတင္ဖုိ႔ ျမင္းေတြက မလာ ေသးဘူးလား”
ေမာင္ရင္ေလာင္း လွည့္ ေတာ့မယ္။ လူေတြပဲ ရြစိ၊ ရြစိ ျဖစ္ေနၿပီ။ ေမာင္ရင္
ေလာင္း တင္ဖုိ႔ ျမင္းေတြက အခုအခ်ိန္ ထိ ဘြားရင္ေငြ မေတြ႕ရေသး တာမို႔
ဘယ္လုိမွ မေနႏုိင္ ေတာ့ဘဲ အနားက တူမ တစ္ေယာက္ကို ေမးလိုက္ တယ္။ “ဟာ
ႀကီးေငြက လည္း ဒီေခတ္ထဲမွာ ဘယ္ျမင္းက ရွိေတာ့မွာလဲ။ ေမာင္ရင္ ေလာင္းတင္
ဖုိ႔က ဟုိမွာ။ ႀကီးေငြတို႔ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း သြားရင္ စီးဖို႔က ဟိုမွာ”
တူမျဖစ္သူ ၫႊန္ျပရာ ကို လွမ္းၾကည့္ မိေတာ့ ေမာင္ ရင္ေလာင္း သံုးေယာက္ကို
တင္ဖုိ႔လုိ႔ ယူဆရတဲ့ ဆုိင္ ကယ္သံုးစီးက စက္ႏႈိးၿပီး လ်က္သား တ၀ူး၀ူးျဖစ္ေန
သလို၊ ဘြားရင္ေငြ တို႔ စီးဖို႔ လုိ႔ ယူဆရတဲ့ ေထာ္လာဂ်ီ သံုးေလးစီးက
ဟုိမွာဘက္မွာ စက္သံေလး ေတြ ဖြတ္ခ်က္၊ ဖြတ္ခ်က္။ ေျပာေျပာ ဆုိဆုိနဲ႔
တူႏွစ္ ေယာက္က လာတြဲၿပီးေပြ႕ တင္လို႔ ဘြားရင္ေငြလည္း ေထာ္လာဂ်ီ ေလးအေပၚကို
ေစြ႔ခနဲ ေရာက္တယ္။ ျမင္း ၾကည့္ခ်င္ပါ တယ္ဆိုတဲ့ ေျမး ေတြ၊ ေမာင္ရင္ေလာင္း
လွည့္ တာကို ၾကည့္ခ်င္ပါ တယ္ဆုိ တဲ့ ေျမးေတြလည္း ဘယ္ကို ေရာက္ေန ၾကပါလိမ့္။
ရြာက ေကာင္မေလး ေတြ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ေတာ့ ေရွာ့ပင္ ၀တ္သူေတြ၊ ေဘာင္းဘီ
ရွည္၀တ္သူေတြ လည္း ရွိေနတာမို႔ လူအရပ္ တစ္၀က္ ေလာက္ရွိမဲ့ ေထာ္ လာဂ်ီေပၚကို
လႊားခနဲ လႊား ခနဲ သူ႔ထက္ငါ အၿပိဳင္အဆုိင္ ေရာက္လာ ၾကေပမဲ့၊ ခ်ိတ္
ထဘီဂၽြတ္ဂၽြတ္ ေဂါက္ေဂါက္ နဲ႔ ဘြားရင္ေငြရဲ႕ေျမး ျပည့္ ျပည့္ ေလးကေတာ့
ေထာ္လာ ဂ်ီအေပၚကို အေတာ္နဲ႔ကို ေရာက္ မလာ ႏုိင္ရွာဘူး။ ေကာင္ေလး ႏွစ္ေယာက္က
တစ္ေယာက တစ္ဖက္စီတြဲၿပီး တင္လုိက္ေတာ့မွ ျပည့္ျပည့္ ေလးက ေထာ္လာဂ်ီေပၚ
ေရာက္လာတယ္။
“လာမခ်ဳပ္နဲ႔ လာမခ်ဳပ္ နဲ႔ ၿပိဳင္ကား လွလွေလးနဲ႔ လာ မခ်ဳပ္နဲ႔”အလို ဘာသံႀကီးတုံး။
ေထာ္လာဂ်ီ တန္းႀကီး ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး ေထာ္လာဂ်ီေပၚ ကေန က်ယ္ေလာင္စြာ ထြက္
လာတဲ့အသံေၾကာင့္ ဘြားရင္ ေငြလန္႔သြားတယ္။ အသံလာ ရင္ ေထာ္လာဂ်ီကို လွမ္း
ၾကည့္မိေတာ့ ေနာက္ဆံုး ေထာ္လာဂ်ီ ေပၚမွာ လူတစ္ ရပ္ေလာက္ရွိတဲ့ ေဘာက္ႀကီး
ႏွစ္ခုကို အပီအျပင္ တင္လုိ႔ ေကာင္ေလး တစ္အုပ္က လည္း ေရွာ့ပင္ကိုယ္စီနဲ႔။
ေခါင္းမွာ က်စ္ဆံၿမီးကိုယ္စီ နဲ႔။ လက္ေမာင္းမွာ တက္တူး ႐ုပ္ေတြ ကိုယ္စီနဲ႔။
“ေၾသာ္ ေမာင္ရင္ ေလာင္းေတြ လွည့္ၾကေတာ့ မယ္ေပါ့”
ဘြားရင္ေငြ စိတ္ထဲက တစ္စံုတစ္ခုကို ဖ်တ္ခနဲ သတိရရင္း ေျမးျဖစ္ သူေတြ
ျဖစ္တဲ့ ဆန္းထြဋ္နဲ႔ ဘုိဘုိကို ေျပးၿပီး သတိရတယ္။ ေျမး ကေလးေတြ ဘယ္ေထာ္လာ
ဂ်ီေပၚကို ေရာက္ေနၾကပါ လိမ့္။ ေထာ္လာဂ်ီက တဖြတ္ ဖြတ္အသံေတြျပဳရင္း အလွဴ
အိမ္ကေန ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေက်ာင္းဆီကို ဦးတည္ၿပီး ေလ။ လွည္းလမ္းမကို ျဖတ္
ၿပီး သြားရတဲ့ လမ္းမုိ႔ ဖုန္ေတြ ကလည္း တေထာင္းေထာင္း ထလာၿပီေလ။ ဆုိင္ကယ္ေတြ
ရဲ႕ ၀ူး၀ူးသံ၊ ေထာ္လာဂ်ီေတြ ရဲ႕ ဖြတ္ဖြတ္သံေတြ ၾကားမွာ ဖုန္တေထာင္း
ေထာင္းနဲ႔ ေမာင္ရင္ေလာင္း စီတန္းလွည့္ လည္ပြဲလည္း စတင္ေနၿပီ ေလ။
ဖုန္ေတြၾကား မွာမို႔ ဘြား ရင္ေငြလည္း ပါလာတဲ့ သဘက္ေလးကို ေခါင္းၿမီး
ဆြဲျခံဳထား လုိက္ရတယ္။ “ေယာကၡမႀကီးဆူလို႔ ဆဲxxxအိမ္ခြဲပါ လို႔ေဆာက္
ရေအာင္ဗ်xxxတစ္ေဆာင္ ႏွစ္ေဆာင္ က်ယ္က်ယ္ ေဆာက္မွ သံုးေဆာင္ေလး ေဆာင္
က်ယ္က်ယ္ေဆာက္ မွxxxေနေလာက္မယ္xxx ပ်ဳိ႕သက္ထားရယ္xxxအလို ဗ်ာxxxသားေတြကမ်ား
xxxသားxxxေတြကမ်ား xxxမ်ား” ဟဲ့။ ဒါဘယ္က အသံ တုံး။ အသံလာရာဆီကို ဖုန္
တလိမ္းလိမ္း ထေနတဲ့ ေထာ္ လာဂ်ီရဲ႕အေပၚက သဘက္ ကေလး အသာအယာ ဟလို႔ ဘြားရင္ေငြ
လွမ္းၾကည့္ေတာ့၊ ဘြားရင္ေငြတုိ႔ ေထာ္လာဂ်ီကို ေက်ာ္ျဖတ္ တက္သြားတဲ့ ေဘးက
ေထာ္လာဂ်ီ ေပၚက အသံေတြပဲ။ ဒီအသံေတြ ဒီအသံ ေတြ။
“ဟဲ့ ဘုိဘိုတုိ႔ ဆန္းထြဋ္ တုိ႔ ေျမးတို႔ ပါးစပ္ေတြ ပိတ္ ထားလိုက္စမ္း” ဘြားရင္ေငြ ဖုန္ေတြ ၾကားကေနပဲ၊ အျခား ေထာ္ လာဂ်ီေပၚကုိ လွမ္းေအာ္ေျပာ လိုက္တယ္။
ေနာက္ဆံုး ေထာ္လာဂ်ီ ေပၚက လာမခ်ဳပ္နဲ႔ လာ မခ်ဳပ္နဲ႔ ၿပိဳင္ကား လွလွေလး နဲ႔
လာမခ်ဳပ္နဲ႔ ဆိုတဲ့ စႏ္ၵီျမင့္ လြင္ေလးရဲ႕အသံကုိေတာ့ စက္သံေတြ တဘုန္းဘုန္း
ၾကား၊ ဖုန္လံုးေတြ တေထာင္း ေထာင္းၾကားကေန ဘြားရင္ ေငြတစ္ေယာက္ ပအဲ့၊
ပအဲ့နဲ႔ ခပ္ယဲ့ယ ဲ့ၾကားေနရ ဆဲပဲ။
မင္းေ၀ဟင္ (ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း ႏို၀င္ဘာလ ၂၀၁၂)
http://shweamyutay.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4496:2012-11-02-12-26-51&catid=92:2008-06-08-19-55-48&Itemid=684
|
No comments:
Post a Comment